Acceder

Chicharros USA - bolsa internacional

88.5K respuestas
Chicharros USA - bolsa internacional
173 suscriptores
Chicharros USA - bolsa internacional
Página
260 / 11,115
#2073

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

THLD, ¿estos son los eventos más próximos????

Study for Treatment of Patients With EGFR Mutant, T790M-negative NSCLC (TH-4000)
Phase II
Estimated Enrollment: 37
Study Start Date: June 2015
Estimated Study Completion Date: December 2016
Estimated Primary Completion Date: December 2016 (Final data collection date for primary outcome measure)

Clinical Trial Testing TH-302 in Combination With Gemcitabine in Previously Untreated Subjects With Metastatic or Locally Advanced Unresectable Pancreatic Adenocarcinoma (MAESTRO)
Phase III
Enrollment: 694
Study Start Date: December 2012
Estimated Study Completion Date: February 2017
Estimated Primary Completion Date: February 2016 (Final data collection date for primary outcome measure)

THLD

#2074

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

La fase 3 de Pancreas y de Sarcoma para antes de fin de año. Las dos en el mismo trimestre y esperate que no las suelten a la vez ... va a ser un todo o nada ...

THLD

 

#2075

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Framus, pero según clnicaltrials, la Fase III de Sarcoma tenía que haber salido en abril de este año, ¿no?

Estimated Enrollment: 620
Study Start Date: September 2011
Estimated Study Completion Date: April 2015
Estimated Primary Completion Date: June 2014 (Final data collection date for primary outcome measure)

Y la de pancreas, según clinical, es para febrero de 2016....

Y al próxima semana, tenemos esto otro...

Threshold Pharmaceuticals Announces Preclinical Data Presentations on Tarloxotinib at the 2015 AACR-NCI-EORTC Meeting
SOUTH SAN FRANCISCO, CA -- (Marketwired) -- 10/27/15 -- Threshold Pharmaceuticals, Inc. (NASDAQ: THLD) today announced that it will present preclinical data on tarloxotinib bromide*, or "tarloxotinib", in two scientific posters at the AACR-NCI-EORTC International Conference on Molecular Targets and Cancer Therapeutics, which will be held November 5-9, 2015, in Boston. Tarloxotinib is Threshold's proprietary hypoxia-activated, irreversible epidermal growth factor receptor (EGFR) tyrosine kinase inhibitor exclusively licensed from the University of Auckland, New Zealand. The data highlight preclinical rationale in support of two ongoing Phase 2 proof-of-concept trials of tarloxotinib in non-small cell lung cancer and in squamous cell carcinomas of the head and neck or skin.

Poster Presentations
Abstract A66: Preclinical efficacy of tarloxotinib bromide (TH-4000), a hypoxia-activated EGFR/HER2 inhibitor: rationale for clinical evaluation in EGFR mutant, T790M-negative NSCLC following progression on EGFR-TKI therapy.

Abstract A67: Preclinical rationale for the ongoing Phase 2 study of the hypoxia-activated EGFR-TKI tarloxotinib bromide (TH-4000) in patients with advanced squamous cell carcinoma of the head and neck (SCCHN) or skin (SCCS).

Both posters will be presented on Friday November 6, 2015, from 12:15 PM - 3:15 PM during Poster Session A in Exhibit Hall C-D.

The abstracts are now available on the AACR-NCI-EORTC meeting website.

#2076

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

DMPI, la prueba de fuego, a ver si la supera...

DMPI

#2077

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Ay que dolóó...ay que dolóó....ay que dolóóóóóóó

Nanainonainonáááá

#2078

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Para Marzo 2015 terminaron el reclutamiento, los 620 pacientes. El recoger la estadistica de los 434 eventos les iba a llevar casi otro año hasta que se produjera, por eso se estimaba la fecha de los datos top-line para Q1 2016. Lo mismo para pancreas, estan recolectando datos y necesitan alcanzar los 508 eventos antes de empezar a sumarizarlos y dar los top-line. Tambien se esperaban para Q1 2016.

PERO en las ultimas conferencias ya han estado diciendo que para fin de año y no en Q1 2016. Y en las ultimisimas ya hablando de Q4 ... vamos, a mi entender estan ya analizado datos o a punto de ...

Los de Cantor, este mes,

"“Management is continuing to guide for both the Merck KGaA-run pancreatic trial and THLD-run Sarcoma trial to read out around YE:15, with top-line data potentially released SIMULTANEOUSLY and full data being presented at scientific meetings"

 

Lo de SIMULATENEOSLY me pone los pelos de punta ... he estado tradeandola manejando bien el rango por el que se movia hasta que me pillo con el pie cambiado el desplome del sector aunque me he quitado de encima en tablas la mitad de los cromos aun me quedan 10k a 4,5 que me queman en las manos, no me la juego, a ver si me da salida y me quedo con 1k papeletas a lo sumo, no me arriesgo a mas, pero me tiene que dar tiempo a quitarmelas de encima .. esto acaba en drama, ya lo veras, ja,ja

 

THLD

#2079

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

CANF

Mare meua, a -14% en el último minuto. Me voy a suicidar con el legón en seguir esto así.

#2080

Re: Chicharros USA - bolsa internacional

Pues siendo así, no me la jugaré, con el riesgo de perder un 80%, si salen mal...
A ver si sube un pelín, y la largo rápidamente....

THLD

Te puede interesar...
  1. Como utilizar la inteligencia artificial en tu trading
  1. Como utilizar la inteligencia artificial en tu trading
Brokers destacados